sunnuntai 12. joulukuuta 2010

Kaupungillaaa(;

Olin siis tänään kaupungilla, ihan vain äitini kanssa. :D Mutta mutta, jossain määrin myös eilen oli hauskaa. Olin mummullamme, ja siel oli myös jenni ja sami (serkkuja)  sekä jenna ja marko (sisaruksia, tosin amrko ei ollu näis osallisena. Sekoiltiin entises 'leluhuonees', jos oli sohva, semmonen jouksujuttu, kuntopyörä, hulavanne ja jumppapallo. Jenni ja Jenna leikki pariskuntaa, ja tunki paitojensa sisälle tyynyjä. Sami oli niitten 'poika' joka oli samoin kuin vanhempansa, tukeva siish. :D Mä leikin kunto-ohjaajaa, ja tehtiin kyykkyjä (jotka ei oonistunu, Jenna kaatu heti mahalleen eikä päässy ylös) ja x-hyppyjä (niissäkin jenna kaatu) eli hauskaa oli !
 nii, siis tänään oltiin shoppaamas, käytiin mm. tsydeniassa (kauppakeskus), anttilas, KappaHissa (mite nyt kirjotetaankaa) , seppäläs ja hesel. Siskolle ostettiin joululahjaks Apulannan levy, veljelle Simsonit-tuotantokausi. Heseltä pirtelööt <3 :D haha. Näiltä näkymin saan joululahjaks ainakin Muhosen Talli- takin (mustan, toi teksti seläs) ja Svea-pipon (mustan, harmaan tai pinkin (; ) muusta ei tietoo 8D mitään kuvia mulla ei nyt tähän aiheeseen liittyen ole, kun digikamera on muutenki iha huono (se ei haluu toimii pakkases.) semmone Canon EOS 7D ois iha kiva, hintaaki peräti 1749,90 e (anttilas) tapasin myös mun open anttilas, kehotti pyytään joululahjaks kulmaviivainta ja harppia :D haha (matikkaluokalla kun olen )
 Voi  vitsi ku nää on lyhyit ); mun elämä on nii tylsää (8 , parhaan kaverin kans ei nyt olla varmaa ees puheväleis, sen verran ,öh, vakavat riidat, en nyt osaa pukea sitä sanoiksi. Ja hymynaamoja riittää, (ihan liikaa), mut antakaa anteeks, ne nyt vaan , no,  on osa mun 'tyyliä'.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti